dimarts, 8 de maig del 2012

Ahir dues hores

Després d'un cap de setmana molt bo amb dos dies de competició em vaig prendre el diumenge de descans. Com sempre, vaig "a salto de mata" i intento sortir el que puc. Ja no em molesto en planficar res. Total, després sempre acaba sorgint algun imprevist, així que improviso.

Ahir, al sortir de la feina vaig enviar un wathsapp a l'Albert per veure si encara no havia sortir i, mira quina sort, no ho havia fet. Ens vam ajuntar i vam poder compartir dues hores. Temps que se'ns va passar volant comentat tots els detalls de la cursa de dissabte: que si em vaig trobar així, que si vaig patir aquí, que si tal, que si qual...dues hores que van semblar dos minuts.

En aquestes dues hores vaig poder fer 61 km amb quasi 800 m de desnivell. Tot i haver competit amb força intensitat tant divendres com dissabte no em trobava gens cansat. De fet, les sensacions van ser bastant bones.

Avui volia escapar-me però pel matí. Posar-me el despertador a les 06:30 per anar a la feina i sortir des d'allà a les 07:30 però no he pogut. És un sacrifici que costa molt de fer. La meva esperança era sortir quan plegués però aquesta vegada no ha pogut ser. Ja veurem demà...