dimarts, 1 de maig del 2012

Avaria

M'agrada molt que el dia del treball es celebri fent festa. És una mica contradictori però m'agrada (és una ironia). M'agrada perquè així podem anar en bici un dia més. M'agrada perquè els que ho tenim difícil per sortir entre setmana ho aprofitem al màxim. De nou, com tots els caps de setmana que no hi ha cursa, a les 8 a la carretera. I de nou amb l'amic JM Borrás, l'únic que es vol posar el despertador per sortir-hi amb mi. Gràcies JM. 

He fet 77 km bastant tranquils. Aquest cap de setmana hi ha el Campionat d'Espanya de Policies i Bombers (divendres la CRI i dissabte la ruta) i no és qüestió d'arribar massa cremat de cames. A casa amb 29,5 km/h de promig, ja dic, bastant relaxat i amb 1033 m de desnivell. És el que té el Baix Llobregat-Alt Penedès, que amb pocs quilòmetres i sense fer cap port s'acumulen els metres de desnivell.

La part negativa és que he trencat la maneta del canvi de plat. Espero tenir-la arreglada pel dissabte que em farà falta la bici per la prova en ruta.

S'ha partit la maneta del canvi de plat de la meva bici.