divendres, 18 de maig del 2012

Ni una hora

Mandra. Aquesta va ser la rao per la qual no vaig sortir ahir a la tarda. Costa molt agafar la bici a tres quarts de set de la tarda amb totes les hores de treball a sobre i, sobretot, quan el vent bufa de valent i el cel pinta negre. Mandra, em va fer molta mandra sortir i em vaig quedar a casa.

Aquesta tarda tot i que el vent, com de costum, bufava amb ganes sí que he sortit. Més que sortir he agafar la bici per apropar-me a la botiga del Muntanya a substituir el cable del canvi que estava a punt de trencar-se. Sort que hi he anat perquè s'aguantava per tres fils. Després de fer l'operació de rigor he rodat una mica. No quedava massa temps i, al final, m'he hagut de conformar amb 55' de bici, es a dir, 28 km. Ja dic, més que sortir, he anat a moure una mica les cames allargant el camí de tornada.

Demà, si el temps ho permet, he quedat amb l'amic Borràs per intentar fer un parell d'hores tranquils.