dimecres, 16 de maig del 2012

I ahir cap a Collserola

Una espectacular vista just al peu de la torre de Collserola
Ahir va ser un dia atípic i vaig tenir l'oportunitat de disfrutar de tot el matí per mi. I quina millor manera de fer-ho que agafar la bici? Bon temps, hores pel davant i sense cap presa. La única part negativa va ser que no vaig trobar acompanyant per fer la ruta. 

L'altra dia vaig comentar que hi havia diverses opcions en sortir de casa. En aquesta ocasió vaig decidir anar cap a una zona que, tot i tenir-la bastant aprop, no acostumo a triar: Collserola. 

Un bonic recorregut entrant per una de les tantes portes de la serra de Collserola i sortint per l'altre banda. Aquesta muntanya sempre ofereix unes vistes espectaculars de Barcelona i sobretot amb un dia tant bo com el que va fer ahir.

Al final vaig fer 88 km en 2:50 hores amb un acumulat positiu de 1235 metres. Avui ha estat impossible tocar la bici. Demà la intenció és sortir-hi però, com sempre, ja veurem si puc o no.