dissabte, 26 de maig del 2012

Dos dies seguits

Després de no haver pogut tocar la bici només que un dia durant la setmana, ahir divendres vaig fer una sessió de cabra. Tenia poc temps, sobre una horeta i mitja, i és la meva manera de treure'n profit a cada minut. Vaig sortir sol però després em vaig creuar amb l'Albert i amb el Montse i vam compartir un pocs quilòmetres. Em vaig plantar a casa amb 55 km.

Aquest mati, com ja és habitual, sortida matinera i en solitari. Quasi 90 km a bon ritme (31,5 km/h) amb un acumulat de 1200 m, majoritàriament per la comarca de l'Anoia. És una bona comarca per rodar quan ja comença a apretar la calor.

Demà no hi aniré a competir al provincial. És el "cumple" de la peque. La Ivet ja fa tres anyets i el que toca és quedar-se a casa amb la familia a disfrutar-ho tots plegats. Ja hi hauran més curses...