divendres, 21 de novembre del 2008

Finalment no podré participar al cx de Lleida d'aquest proper diumenge. Com ja havia avançat la màquina no estarà llesta pel cap de setmana. Una pena. Vull donar les gràcies a tots aquells que m'han ofert una bici per poder competir a Lleida. Moltes gràcies David i Òscar (Esteve), a l'Ernesto, al Sergi Mingote i a en Pep Tatché. De veritat que agraeixo moltísim el vostre oferiment, però crec que no em faria amb una màquina a la que no estic acostumat. De totes meneres, torno a reiterar, moltes gràcies a tots pel vostre oferiment: s'agraeix de tot cor. Amb una mica de sort, si em donen festa a la feina, si tinc la màquina llesta i si tinc ganes, igual baixo la setmana propera al cx de Vinarós. Ja ho veurem...s'han de complir molts condicionals jejejeje.
Aquest diumenge substiruiré la bici de cx per la de carretera i aniré a competir al Criterium de L'Hospitalet per Policies i Bombers. És una prova que es fa com a preàmbul del Criterium que disputen els professionals. Com a mínim l'ambient ciclista serà excel·lent i em servirà per desfogar-me una mica. El que no es consola és perquè no vol!!!!
Molta sort a tots a Lleida i ja m'explicareu!!!!!!!!!!

3 comentaris:

Miquel Gubianas ha dit...

tu fote-li canya als bomberus, que no sigui dit.

molta sort a l¡hospi, em sap greu no trobar-te a lleida company!

Ernesto ha dit...

bueno Carles, suerte en Hospi, deja el pabellón del CX bien alto! (seguro que así será)
jejeje! yo me dejaría de coñas y de ti me iría a correr directamente con los pros :-)))
Un saludo y nos vemos en Vinaròs, eso espero!

Carles Lara ha dit...

A mi també em sap greu Miquel. Per cert, millor dels teus mals? Espero que si. Ja veuras com demà ho fas de conya.

Eso quisiera yo, que me dejaran salir con los pros, aunque solo fuera para hacer bulto. No creo que hiciera mucho más que eso jejejeje. A ver si me puedo escapar a Vinaròs, lo intentaré...