dimecres, 21 de gener del 2009

Ahir fatal. Avui, simplement, malament!!!

Després d'aquest casi 20 dies sense fer absolutament res, m'he intentat posar les piles. Soc conscient que tants dies de "parón" pasen factura, però tant????? Ahir vaig fer 75 km sense pujar cap port i vaig arribar a casa com una piltrafa humana. De fet, una mica més i no arribo. Muscularment feia aigües per tot arreu. Amb 60 km a sobre tenia rampes a les cames. Quina llastimeta!!! Repechons que habitualment pujo amb el 53x17-19 ahir els havia de pujar amb 39x21 i a 12km/h. La veritat, bastant patètic. Avui he sortit de nou. Molt millor. El que més mal em feia eren els ossos del cul. No sabia ni com seure a la bici. És d'aquells mals que ja no m'enrecordava que existien. Això em passava quan era petit i només sortia en bici els dissabtes amb el meu pare. Tot i això han caigut 90 km plans. He arribat a casa bastant cansat, però com a mínim, era una persona. Tot això m'ha fet replantejar-me la meva participació el diumenge a L'Estatit. Quasi que prefereixo sortir a entrenar i deixar el debut de la temporada per la cursa del proper cap de setmana.

Una foto de la sortida d'avui en companyia de l'Albert i el Blai, sort d'ells que han tirat de mi. Dia asolejat però fred i, sobretot, molt ventós....

2 comentaris:

Ernesto ha dit...

Bueno tio, pues sé perfectamente a lo que te refieres... Por cierto... jejeje, PER MOLTS ANYS :-)))

Carles Lara ha dit...

Jejeje muchas gracias Ernesto. 37 tacos al saco jejeje