dilluns, 25 de maig del 2009

Ha estat una veritable pena aquest finde perdre'm la cursa de Sant Adrià de Besós que amb tant interés i il·lusió ens havia muntat el nostre amic Toni Tirado. Però el primer és el primer, i tocava treballar. Com a mínim mentre no em toqui la primitiva. Desprès de la "pillada" del cap de setmana avui torne-m'hi al "tajo". Noranta-sis quilòmetres en companyia de l'Albert que m'ha posat al dia de les "caminades" per les últimes marxes cicloturistes a Catalunya en les que ha participat. Noranta-sis quilòmetres de terreny incòmode degut al fals plà i pel vent, que aquí sempre és molest. Amb 70 km aproximadament l'Albert ja ha tirat cap a casa. L'esforç del cap de setmana passa factura i tocava afluixar una mica. Després d'això jo he pujat un portet i cap a casa també. Crec aquesta setmana no podré entrenar cap dia més....o això tinc previst!!!!