divendres, 20 de novembre del 2009

Punt final per aquesta setmana

Avui és divendres i tenim el cap de setmana a les portes, però per mi la bici ja ha tocat el punt final fins, com a mínim, dilluns. Durant aquests darrers dies ha pogut sortir en 3 ocasions. He fet dues sessions de carretera i una de ciclocross. He acumulat prop dels 115 km i he invertit poc més de 5 hores. No es que sigui res de l'altre mon, però com a mínim, sembla que estic agafant una mica de rutina d'entrenament, que ja em feia falta. De moment encara em falten moltes ganes i motivació per fer més kilòmetres. Vaig sortint perquè m'obligo a fer-ho, però no per ganes. Igual la setmana pròxima que tindré molt més temps lliure i aniré molt més descansat m'animo una mica més i faig més quilòmetres. Igual, fins i tot, em plantejo a anar a algun ciclocross.