dimecres, 27 de gener del 2010

Menys dona una pedra

Avui no comptava amb sortir perquè al matí havia de fer coses però finalment, durant la tarda, he vist un forat i m'he obligat a entrenar una mica. M'he obligat perquè de ganes no en tenia gaires. La veritat és que darrerament estic una mica apàtic amb la bici i surto perquè m'obligo a fer-ho. La intenció inicial era fer alguna pujada però, només sortir, ja m'he notat cansat dels 100 km que vam fer ahir. Les setmanes en blanc acaben passant factura. Al final, un parell d'horetes i planer. La tarda era bastant frescota i, tot i que feia bastant sol, no convidava gaire a agafar la bici. Menys encara quan toca sortir sol. Aquest any m'està costant moooooolt poder enllaçar un mínim de dies seguits de bici. Demà, si no passa res, grupeta a les 10h on sempre.