divendres, 19 de març del 2010

Suant de valent

Avui tenia la intenció de sortir per la tarda però ni així. Després d'un matí tancat a casa amb una climatologia perfecta, a la tarda s'ha posat a ploure. Si ja dic jo que aquest any és impossible. Els astres s'han confabulat en la meva contra. Després de donar-li moltes voltes i ja vençut a casa veient com plovia, ja no tinc el valor suficient per pujar-me al rodillo a casa, m'he plantejat l'opció d'anar a fer spining. Feia, potser, més de dos anys que no em pujava en una bici de spining. Considero que és una alternativa vàlida a fer rodillo, però no a sortir a entrenar de veritat a la carretera. Quan he arribat al gym havia un cartell a la porta de la sala on anunciava que els dissabtes pel matí també hi ha sessió de bici de saló, com jo anomeno l'spining. D'aquest cartell m'ha fet gràcia una part d'ell perquè semblava que el missatge me'l dirigien a mi directament. Així que no he tingut més remei que entrar i suar de valent.