dilluns, 31 de maig del 2010

Crònica cursa d'Empuriabrava

La cursa MA30 va ser la segona del matí, entre la dels VE40 i la dels èlit-sub23. Programada en línia a vint voltes en un circuit totalment pla. Com sempre en totes les proves d'aquesta modalitat, la sortida rapidíssima i amb constants intents d'escapada. Tothom ho volia provar i intentar marxar de la disciplina del grup. Es va veure un estret marcatge entre els homes dels dos equips més forts aquesta temporada, l'A.C. Parets i el RC Telecom-Escoda (Montmell). Finalment, després de 1h15' de cursa, cap corredor va ser capaç de trencar el grup i es produir una arribada massiva a l'esprint, on es va imposar el més ràpid del pilot, en David Alcaraz (AC Parets) per davant del Raul Cruz (Montmell) i de Rodolfo Meneghetti (CC Le Boulou). Per part meva, sensanció de cames molt dures durant tota la carrera. Poca força i al final, durant les darreres 5 voltes, moltes rampes als quadríceps. Al final, com vaig veure la gent molt nerviosa i que jo no tenia gas, vaig decidir no entrar al sprint, però a falta de 200m el pilot es va obrir en dos grups i em vaig quedar el mig amb un passadís molt recte i net fins la línia d'arribada. Com vaig poder, vaig accelerar i vaig anar avançant corredors als que la recta se'ls hi havia fer una mica massa llarga. Finalment, 8è de la general. Un excel·lent resultat tenint en compte que durant tot el mes de maig només he sortit en bici 6 dies.
Classificació de la cursa: