dijous, 28 d’abril del 2011

Per l'Alt Penedès i l'Anoia

De nou aquest matí més bici. Recorregut de 75 km en solitari i majoritariament per terres de l'Alt Penedès i l'Anoia. Rodar per aquestes dues comarques representa moure's per carreteres totalment treca-cames. De fet, en aquesta setantena de quilòmetres, ha acumulat un desnivell de 1000 m, i tot sense pujar ni un port. També implica veure curiositats com la de la foto, és la sagrada familia o un tòtem indi???

El pitjor d'avui no ha estat el cansament muscular. De fet, m'he trobat molt millor del que m'esperava i no he arribat a casa amb rampes. La part negativa ha estat el mal de cul. Una molèstia que no em deixava estar còmode sobre la bici i que em feia "enrecordar-me de tot plegat" cada vegada que agafava un sot. Tot i així, ja dic, molt millor de l'esperat. Demà, si puc, una mica més.

2 comentaris:

JMBorràs Jr ha dit...

Ànims, en quatre dies estaràs com una moto!
Ens veiem a Vila-Seca?

Una abraçada!

Carles Lara ha dit...

No ho sé. M'agafa massa verd. Si faig 60 km i arribo enrampat!!!! On vaig així?