dimarts, 14 de febrer del 2012

Estas boig o què???

Aquesta és la frase que més he sentit avui. Una mica abans de les 8 del matí m'he presentat a la feina. He aparcat el cotxe, he tret la bici del maleter i m'he disposat a desafiar al fred matinal a la carretera. Els companys que em veien pel passadís amb la bici em deien "on vas? estas boig o què?". I potser tenen una mica de raó, o molta. O potser no en tenen. Ja no ho sé. El termòmetre marcava un grau negatiu i el cel estava bastant tapat però jo ja tenia la idea de sortir aquest matí ficada dins el cap des d'ahir a la nit i així ho he fet. Ho necessitava. Portava desdel dia 29 de gener sense fer res i, simplement, ho necessitava. I com he gaudit!!! El fet d'iniciar la sortida des d'un lloc on no és habitual sempre motiva. No cada dia tens l'oportunitat de descobrir carreteres noves, indrets desconeguts, cruïlles que et preguntes a on et portaran...tot això trenca la rutina. L'hora i mitja que he fet l'he gaudit tant que no m'he enrecordat del fred. Al final 47 km a 30.4 km/h de promig en un recorregut bastant fàcil i plà amb només 400 m de desnivell. El pitjor ha estat que quan he arribat a la feina no anava l'aigua calenta de les dutxes. Diuen que l'aigua freda activa la circulació i vaja si ho fa!!!!
El termòmetre de la bici marcava -0,7ºC

2 comentaris:

JMBorràs Jr ha dit...

jajajaja, que bo Carles!!
Així m´agrada,ets un crack!!
Ens veiem!

Carles Lara ha dit...

És el que hi ha!!!! jejeje