dissabte, 14 d’abril del 2012

90 més al sac

Dilluns passat, aprofitant la jornada de festa, vaig fer una tirada de 90 km a un molt bon ritme. Els dies posteriors em va passar una cosa que no m'havia ocorregut mai: vaig tenir agulletes. Insòlit. Venia d'una setmana on no havia pogut sortir i, suposo, les ganes em van jugar una mala passada. 

Avui he tornat a sortir. Les dues primeres hores en companyia del JM Borrás i la darrera en solitari. Hem sortit bastant d'hora, a les 7:30 del matí, cosa que ens ha beneficiat ja que un parell d'hores després el cel s'ha començar a tapar i, el que és pitjor, el vent a bufar amb intensitat.

Finalment he completat gairebé 90 km en 3 hores, el que clava la mitjana en 30 km/h, amb un desnivell de quasi 1300 m. 

Demà, si el temps ho permet, una altra tirada però, en aquesta ocasió en solitari.