dimarts, 14 d’agost del 2012

Demà res

Finalment demà no podré anar a competir a Malgrat. Tot i ser dia festiu per mi, durant el matí em serà impossible del tot poder anar-hi. Una llàstima ja que aquest mes hi ha poques curses i no es poden desaprofitar.

Entre les vacances que vaig fer al mes de juliol i l'escàs calendari d'aquest agost, ja vaig camí dels dos mesos sense competir. La darrera vegada que em vaig posar el dorsal va ser per la cursa de Pallejà que es va celebrar el dia de Sant Joan. Massa temps!!!

Per l'escalada a Blanes de diumenge tampoc pinta la cosa massa millor. D'una banda tinc dificultats per anar-hi però, en cas que finalment ho pogués arreglar, tampoc crec que hi anés. No és una cursa que m'agradi especialment. 

Entre les poques ganes que tinc d'entrenar darrerament i aquesta situació que fa que em perdi les poques curses que hi ha, cada vegada em costa més agafar la bici.