dimecres, 30 d’abril del 2008

10:30 hores, visita al traumatòleg. He entrat puntual. El primer que m'ha fet ha estat localitzar el punt de dolor i descartar mitjançant radiografies que no hi hagués res ossi. Extrem descartat al moment. Després m'ha comentat que sense una resonància no podia dir-me exactament què és el que tinc. Així que hem demanat aquesta prova per fer-la, possiblement, la pròxima setmana. De moment m'ha dit que sembla que és una ENTESITIS, què després de buscar al google, he descovert que és la inflamació de la zona que uneix un múscul amb un os. En aquest cas sembla ser que la zona tocada està o en la unió del vasto intern amb la ròtula o del recte anterior amb el mateix os. De moment, m'ha fet una infiltració directa al genoll. És una mica per "provar" a veure que tal. M'ha dit que poden passar 3 coses:

1.- Que em curi del tot

2.- Que em tregui el dolor per uns dies

3.- Que no em faci res

Així que demà tornaré a sortir i a veure que passa. També m'ha dit que l'idea seria fer un tractament d'electroteràpia, així que també ho hem demanat per la setmana que ve.
En fi, que de moment, demà, com ja era d'esperar no aniré a còrrer. Tornaré al meu estimat polígon i pararem orella a veure que sento. La setmana pròxima hi ha el Campionat de Catalunya de Crono. Una pena, perquè no crec que arribi. Dependrà de com em trobi aquest pròxims dies i de com evolucioni la lesió amb la infiltració. De totes maneres, tot i que pogués anar, ¿val la pena anar després d'haver estat un més parat? Bona pregunta.