dilluns, 7 d’abril del 2008

En previsió al mal temps i a que dimecres no podré sortir a entrenar per temes laborals, he sortit avui. Només he pogut fer 40km. El genoll esquerrà em dona problemes i el dolor no m'ha permés fer més. Avui em feia molt més mal que ahir. Em preocupa una mica perquè es un dolor que ja es conegut per mi. És el mateix que quan, fa anys, vaig patir una tendinitis també arran d'una caiguda. Espero que no sigui aixó i només sigui la inflamació produïda pel cop de dissabte. A veure aquests dies com evoluciona...

3 comentaris:

TONI TIRADO ha dit...

La caída esta muy reciente y los tres primeros días (contusiones, etc) son los peores, yo creo que el descanso del Miercoles forzoso te vendrá bien, el Jueves es el día que puedes ver realmente la evolución de la rodilla. suerte y que vaya bien compañero!

Javi ha dit...

uff, he vist les fotos de la ferida, es normal que tinguis molesties...i descansar tambe es entrenar

Carles Lara ha dit...

Moltes gràcies a tots pels ànims i pels consells. Avui i demà descansaré i a veure que tal va la cosa. Gràcies de nou per tot.

Xavi, passa'm el teu blog que el penjaré aquí. Per cert, encara vas amb la cam per aquestes carreteres del mon???? jejejeejeje