dilluns, 6 de juliol del 2009

Crònica 24h ciclistes de Montjuïc

Ja sé que al darrer post vaig dir que anàvem amb la única intenció de passar-ho be, i així era, però les coses van sortir molt millor del que ens haguèssim imaginat mai. L'equip es va crear tres dies de la prova i sense cap infraestructura ni res i estava format per l'Aleix, l'Albert, el Cleofàs, el Toni, el Raul i un servidor. D'aquests, tres feia mesos que no es pujaven a la bici, i en Cleo ens havia de deixar a les 7 del matí per compromisos personals. D'aquesta manera vam planificar fer primer relleus llargs, de dues hores, per després fer-los d'una hora.




El primer en sortir seria en Cleo al qual jo li agafaria el relleu. Quan va arribar l'hora, em va passar el testimoni amb l'equip rodant entre les primeres posicions absolutes. Jo vaig sortir ràpid i vaig completar 71 km en dues hores, passant el relleu al Raul i vaig marxar a descansar. En tornar l'equip ja s'havia quedat amb 5 unitats amb la marxa del Cleo i a partir d'aquí es va fer el que es va poder. Em va tocar fer 3 relleus més de gaire be una hora. Durant una estona vam liderar la classificació general absoluta.Però mica en mica, el nostre ritme va anar decaient fins acabar en sisena posició absoluta i segons de la classificació d'equips de 6. Finalment dir que durant aquestes 24 hores vam donar 211 voltes i vam recòrrer prop dels 800 km. Tots els components de l'equip ens vam esforçar a tope i vam donar tot el que teniem. Per això vull felicitar a tots els components de l'equip CEME i donar les gràcies al Manolo pel seu suport incondicional.





Com a experiència nova, que era una altre de les raons per anar-hi, va ser totalment positiva. L'ambient, el companyerisme, la competició, tot molt bé. Respecte a l'organització, crec que es podien millorar moltes coses.


Per cert, aquí penjo una classificació que jo no he pogut trobar enlloc més, per si a algú li interessa. Són les voltes més ràpides que es van donar durant les 24 h que va durar la prova. Tinc l'honor d'haver fet la 6ª volta més ràpida, darrera del Miquel Escolà, Melcior Mauri i Roberto Heras jejeje!!!!!