dilluns, 13 de juliol del 2009

Crònica del Campionat de Catalunya

Recorregut molt exigent i dur el que ens tenien preparat dissabte passat a Falset. Ja de sortida les sensacions van ser bastant dolentes. Un d'aquells dies que desde el minut zero les cames no funcionen. Tot i així vaig intentar-ho durant les quatre primeres voltes que feiem al incòmode circuit de Falset-Marçà-Falset. Durant aquests aproximadament quaranta quilòmetres em vaig col·locar en algunes escapades que no van fructificar. A la darrera volta, a l'entrada de Falset, en Jaume Morales engega la moto. Alguns vam intentar anar a roda, però va ser impossible aguantar el seu ritme.Va marxar en solitari i va anar obrint forat mica en mica per revalidar títol en solitari. Pel darrera el pilot feia la seva carrera a l'espera d'arribar als dos port, la Teixeta i el Coll Major. A les primeres rampes de la Teixeta el grup es comença a trencar i jo pateixo de valent. Fins i tot vaig perdre comba amb el capdavant del pilot. En el descens, camí del Coll Major, vaig tornar a entrar al grup. Pel davant havien marxat quatre homes, que es jugarien la resta de medalles, en Gironés, Cruz, Fernández i Pericas. La pujada al darrer port, la vaig passar molt millor que la primera, el ritme no va ser tant exigent donat que tot el peix estava venut. Descens perillós, amb alguna caiguda inclosa, per plantar-nos a meta sense opcions a res un grup d'uns 11 corredors. Finalment el 12è de la general i 8è màster30. Un resultat sense pena ni glòria, però que donat com em trobava al principi de cursa tampoc està malament, podia haver estat pitjor.
Classificació: