divendres, 28 de gener del 2011

1000 km

Doncs ja en porto 1000 aquest any. Ahir vaig fer 85 i avui 75 més. Els dos dies m'ha tocat sortir en solitari, cosa que he aprofitat per pujar algun port. Al anar sol pujo al meu ritme i no forço tant la màquina. Si vaig en companyia sempre acabo patint més del compte. Ahir va ser una jornada especialment dura. Quan ja portava 50' va començar a ploure i vaig pensar "si em dono la volta em mullaré, si continuo, també". Així que vaig optar per la segona opció i em vaig obligar a acabar els km previstos. A dalt del port de l'Ordal (primer port amb cara i ulls que pujo aquest any) la temperatura era inferior als 4º C i començava a caure aigua-neu. Vaig passar bastant fred durant tota la sortida, i especialment durant el descens, i vaig arribar a casa calat i gelat. Avui pensava que plouria, però no. Així que de nou a la carretera. El fred havia perdut intensitat respecte als dies anteriors, al contrari que el mal de cames que portava. Les sensacions eren de trinxada total. No anava ni amb rodes. L'acumulació de les dues jornades anteriors es notava. Ja sé que fer 180 km en dos dies no és res de l'altre mon, però ja és més del que havia fet en tota la setmana anterior. Amb aquesta jornada ja n'he pogut acumular tres de seguides, tot un récord. Ara resto a l'espera de veure que fa el temps per seguir acumulant o no.

Tot i no fer tant de fred encara he pogut veure alguns llocs on aguantava el gel bastant bé.