dijous, 29 de desembre del 2011

Bona gestió del temps

Avui he pogut fer una bona gestió del meu temps i això m'ha permès poder gaudir d'un parell d'hores de bici. Dues hores molt ben aprofitades, tot sigui dit, ja que les he pogut compartir amb el meu bon amic JM Borrás. En un principi també s'havia d'haver afegit l'Albert, però no ha pogut ser. Hem coincidit al punt que teníem marcat amb precisió mil·limètrica i, a partir d'aquí, hem fet via. Recorregut treca-cames amb un petit portet d'aquells que, en plena temporada, es puja amb la cadena engranada al 53. Però encara no estem en plena temporada, de fet, ni en temporada, i això es fa notar. El ritme durant l'ascensió ha estat bastant penós però ens ha permés pujar relaxadament xerrant. A partir d'aqui ja hem anat una mica contrarrellotge: la llum del dia començava a perdre força i ha arribat l'hora de que cadascun tirés cap a casa seva. Al final 60 km a un promig bastant pobre de 28.6 km/h i gairebé 800m de desnivell. Hores d'ara em trobo força cansat muscularment. Potser ahir, tot i avorrir-me amb la sessió d'espining, em vaig exigir un pel massa...