diumenge, 18 de desembre del 2011

Sol i cansat

Ahir vaig estar intentant trobar algú per sortir aquest matí però tot va ser infructuós. Uns anaven a la cursa del gall i els altres treballaven. El fet de sortir sol em treia les ganes de fer-ho així que no em vaig posar el despertador i vaig decidir esperar a despertar-me i veure-les venir. Finalment m'he llevat sobre les 08:30 i uns tres quarts d'hora més tard he decidit sortir, tot sol i sense un recorregut massa planificat. La primera sorpresa ha estat que no feia tant de fred com m'esperava. La segona, que tampoc m'esperava, era l'intens vent que encara bufava. Improvisadament he anat triant carreteres on pugues rodar resguardat de l'aire. Al final m'he plantat a casa amb 72 km en 2:25' i amb un mal de cames bastant important. Aquest ha estat el dia de les tres jornades de bici que he fet aquesta setmana que m'he trobat pitjor. Mica en mica aniré avançant!