dimarts, 10 de juliol del 2012

Nou fitxatge femení pel Team BICIS ESTEVE

Després de la jornada de descans d'ahir avui he tornat a pedalar. En aquesta ocasió amb la cabra que feia dies que no la tocava. Amb l'ajuda del meu amic Pep Tatché estic intentant millorar la posició sobre aquesta bici. Els seus consells m'estan servint de molt i crec que amb els pocs canvis que ja he fet l'he millorat força. 

Molta calor i bastant de vent durant tota la sessió. Anava parant i ajustant alguna mida segons em trobava. Al final he pogut fer 1:50 per acumular 65 km. Pràcticament tota la sortida he pogut mantenir, tot i anar aturant-me de tant en tant, un promig prop dels 38 km/h. Al final a la porta de casa marcava 35,5 km/h.

En arribar m'estava esperant la Ivet que també volia avui sortir en bici i ja anava tota equipada per l'ocasió.

Nou fitxatge de l'equip BICIS ESTEVE. Us presento a la Ivet Lara
Oi que te bona planta??? Jejeje
Amb els petits ajustos que he fet a la bici crec que he guanyat en aerodinàmica.