dimarts, 20 de maig del 2008

Primer dia de rehabilitació

A la sessió d'avui m'han fet electròdes i ultrasons. M'han posat un aparell semblant a un còmpex al genoll i anava fent petites descàrregues. Després hem passat als ultrasons. Era semblant a un aparell amb el que fan les ecografies. Duració de la sessió casi una hora. Demà més, la segona.
Després m'ha donat temps a sortir a rodar 1 horeta. Molèsties intermitents. A estones em feia mal i a estones ni m'enrecordava del dolor. M'he trobat amb l'Albertillo (Vallas Sport) i hem fet mitja horeta junts. Ja l'he posat al dia del que l'espera dissabte al repechó del càmping a Porqueres jejeje, només un 18%.
Per cert, vull felicitar a tot l'equip BIG MAT per l'excel·lent Vuelta a España que han fet. En especial al Jaume MORALES, increible. Jaume, no et preocupis per la mala sort que has tingut. Tothom sap qui és el veritable guanyador de la Vuelta Màster. Enhorabona a tots!!!!

1 comentari:

Ernesto ha dit...

venga tío, que ya queda menos!