dijous, 22 de maig del 2008

Viatge en el temps

Avui no parlaré de ciclisme, ni d'entrenaments, ni del genoll, perquè total, explicaria el mateix que ahir. Avui he deixat el meu cotxe al taller per fer-li el manteniment i com que no tenia mitjà per anar a la feina, m'han prestat un vehicle. I quin vehicle!!!! Deu ni do!!! Un ford fiesta 1.6 Dièsel de l'any 1988 (fa 20 anys). Un clàssic. Un cotxe sense ABS, EDP, Control de tracció, climatitzador, alçavidres, tancament centralitzat...per no tenir no tenia ni direcció assistida. Quant m'he pujat i l'he posat en marxa ha començat a tremolar tot sencer jejejeje. Per circular he hagut d'obrir finestres i sort que no feia molta calor. M'he enrecordat de quant tenia 18 anyets (ja ha plogut) i del meu primer cotxe. Quina sensació!!! Conduir un cotxe normal, sense tota aquesta tecnologia que ens envolta avui en dia...ha sigut com tirar 20 anys enrera en el temps. Afortunadament, he pogut recuperar el meu a les poques hores...l'altre em feia suar la "gota gorda" a l'aparcar jejeje