dimecres, 18 de febrer del 2009

Per la zona del Baix ja es poden veure els primers arbres florits. És senyal de que ja s'ha acabat el fred??? Mmmmm...!!!! No ho se segur, però el que si que tinc clar és que aquesta tarda feia fins i tot caloreta. De fet em sobrava tot. Pujant l'Ordal m'he hagut d'aturar i treure'm els guants, el gorro, la braga...pufff quina calor. Això si, desprès baixant els he hagut de recuperar perquè l'aire encara es fresc, i molt més quant vas tant suat. 72 km és el que ha donat de si la tarda d'avui. Molt més del que jo m'esperava fer. De cames anava una mica pesat, suposo que degut a la jornada de descans d'ahir, però en general bones sensacions. De fet quan entreno de tardes sempre em noto com més cansat i lent. La veritat és que em costa molt més sortir en aquesta franja horària que de matins. A més, en aquesta zona, sempre es gira una mica d'aire i fa que l'entrenament es faci més pesat. Demà més. De moment avui 2:20 hores de bici al sac. Deures fets.

Foto del cim de l'Ordal a 487 metres d'alçada. Des de la població de Sant Vicenç dels Horts la carretera ja va picant amunt. Si contem des d'aquest punt, són en total entre 13 i 14 km de pujada, però de fet el port en sí són uns 5 km. La part més dura és la famosa recta de "El Lledoner" que es manté durant uns 600-700m al 11% de desnivell. Fa uns anys aquesta carretera es va remodelar i va perdre part del seu encant perquè es va construir una "variant" i la part final amb les "paelles" que hi havia va quedar fora del traçat actual.