divendres, 6 de febrer del 2009

Punt final aquesta setmana

Divendres, fi de setmana i punt final a la bici fins la propera. Ha estat una setmana molt pobre ciclísticament parlant. Dilluns descans, tocava desprès de la remullada de diumenge a Calonge. Dimarts no vaig poder sortir. La tarda de dimecres només va donar de sí per fer 60 km. Dijous, res de nou. Aquesta tarda 60 km més. Demà i diumenge, "cero patatero", toca currar. Així que el resultat setmanal és de 120 km (4 hores). Poc, molt poc. I a sobre avui quasi em mullo. Pufff ha anat d'un pel. He acabat amagat sota un porxo. Més aigua no, amb la de diumenge ja vaig tenir prou. Poc que surto i una mica més i arribo xop. Nomès faltaria això. Desprès de la gastrointeritis d'aquesta setmana, nomès faltava enganxar una altra grip. Noooo gràcies, que ja vaig passar una a principis de gener. I és que aquest any ho pillo tot. El meu consol és que la setmana que be toca festa, així que sortiré a l'hora dels "senyorits" i tots els dies (si no hi ha cap eventualitat que ensorri els meus plans). En fi, que molta sort a tots els que aneu a La Bisbal i que disfruteu d'aquesta carrera, que és molt guapa.