dimarts, 10 de març del 2009

Avui feia una tarda esplèndida per sortir en bici. Be, per tot excepte pel vent. Tot i això, bona temperatura i bones sensacions. Jo crec que ja es pot dir que s'ha acabar l'hivern i que el bon temps està cada dia més aprop. Sembla que per fí, el fred ja ha passat. Amb una mica de sort ja podem anar guardant el tèrmic i els guants. Pel que respecta als quilòmetres recorreguts aquesta tarda, han sortit 75 amb un promig de 31,5 km/h. No es pot tenir temps per tot. La meva errada d'avui ha estat arribar a casa i posar el Teledeporte. Error: feien la París-Niza. Comences a mirar l'etapa i ja no pots parar fins que acaba. Resultat, que al final surts a entrenar massa tard. En fi, que demà intentaré no caure en la mateixa errada i intentaré sortir una mica abans. Sé que serà complicat, però m'ho proposo. Sobre el dia d'avui em quedo amb les bones sensacions. Molt bones si les comparem amb les de diumenge. Sort que finalment vaig decidir no anar a Montjuic perquè realment estava molt cansat i hagués patit de valent.