dijous, 27 d’agost del 2009

Dissabte a la tarda hi ha la tradicional cursa que finalitza a l'estació de ski de Vallter 2000. És una cursa de les curtes, però dures. Tot i que la pitjor part del port són els quatre primers kilòmetres del total de 12 que te, s'acaba fent llarg. Cada any, en acabar-la, he dit:"l'any vinent no hi vinc", però sempre he tornat. A la darrera edició, la de 2008, també vaig dir el mateix. Enguany, però, serà diferent. No hi aniré. No tinc gens de ganes de patir tant. Així que aquest any no em veureu a les rampes de Vallter jejeje. A tots els que hi aneu: molta sort i no patiu gaire jejeje!!!!

Per cert, com passa el temps. Avui dia 27 d'agost la meva petita ja fa 3 mesos. Cada dia deixa dormir més, i no para de riure!!!!


2 comentaris:

XAVI NOVELL ha dit...

k guapoa! ... i , això de dormir cada cop millor , Ara tens 15 anys per descansar perquè jo ja tremolo quan tinguin 15 anys , NO TORNAREM A DORMIR!!!

Carles Lara ha dit...

La meva te 3 mesos i jo també penso ja en quan tingui 15 anys jejeje. No ens queden nits en blanc per passar....