diumenge, 30 d’agost del 2009

10.000 Km

Amb els d'avui ja van 10.000 km aquest any. Si fa o no fa, els mateixos que l'any passat per aquesta època. Aquests darrers dies no tenia gaires ganes d'anar en bici, per això durant el mes d'agost només he sumat uns 750 km. Aquest matí m'he aixecat amb més ganes i he sortit més animat. He buscat algun recorregut d'aquells pocs habituals i, com no podia ser d'una altra manera, m'he liat. I tant m'he liat, que he acabat fent 112 km. No era la meva intenció fer tant, però m'he confós amb les carreteres i no hi ha hagut més remei que fer els km. O sigui, que dels 80-90 km que volia fer inicialment, la cosa ha acabat amb 112 km bastant treca-cames, tot sigui dit. En fi que no està gens malament, sobretot ara que he vist a la web de la federació que dissabte hi haurà cursa a Vidreres. Suposo que serà el mateix circuit urbà que hem fet els darrers anys. No es que sigui un traçat especialment bo, de fet el trobo una mica perillós, però és d'agraïr que algú organitzi curses per la nostra categoria.

2 comentaris:

marc ha dit...

Hey maquina com va el retorn? Yo tb porto 10.000kms ara mateix peroò estic una mica parat pq tinc molta feina i estic fent hores. A veure si ens veiem algun dia d'aquests.

Carles Lara ha dit...

Eeeiii, ja he anat seguit els vostres "periplos" jejeje. Jo ara començo a entrenar una mica més en serio. També he estat parat una mica. A veure si ens veiem....