dijous, 3 de setembre del 2009

Grupeta Deluxe

Tal i com diu el títol d'avui: grupeta deluxe. Pocs quilòmetres però amb molt bona companyia. A les 10 del matí sortiem l'Albert i jo per creuar-nos amb els super-classe de la comarca. Grupeta amb l'Isra Núñez (Massi), l'Alberto Losada (Caisse d'epargne) i el David Peña (Probike-Time), entre d'altres. L'Alberto m'ha comentat una gran noticia ja que ha estat preseleccionat per defensar el maiot d'Espanya en el proper Campionat del Mon que es celebrarà a Suïssa aquest mes de septembre. Sembla que podria ser de bona utilitat per les aspiracions que tenen en aquest mundial l'Alejandro Valverde i el Samuel Sánchez. Per la meva part pocs quilòmetres ja que aquests darrers dies em trobo molt fatigat. Desprès del "parón" d'aquest mes costa molt tornar a agafar ritme d'entrenament i competició. Ells tenien intenció de fer-ne molts més i han continuat. Jo m'he plantant amb 60 km fent un parell d'hores de bici. Llàstima, perquè la grupeta del dia convidava a fer una mica de fons. Però si vull arribar a la cursa de Vidreres de dissabte una mica fresc, avui tocava guardar i no forçar gaire la màquina per no acabar d'espatllar-la del tot. Demà sortiré a estirar una mica les cames. Espero estar recuperat de cara a dissabte.