dimarts, 29 de setembre del 2009

Grupeta SUPER DE LUXE

Si aquests dies enrera ja havia dit que havia sortit amb la grupeta "de luxe", avui ha estat la grupeta "super-de-luxe". A part dels ja habituals Isra Núñez (Massi) i Albert Canteny avui ens hem ajuntat per rodar amb els corredors professionals Alberto Losada (Caisse d'Epargne) i J.A. Flecha (Rabobank) i els èlit Carlos Lapuerta i David Peña. Menuda grupeta. No tots els dies pot un aficionat com jo compartir quilòmetres amb homes de tanta qualitat esportiva. Ciclistes que han participat en les tres grans (Vuelta, Giro i Tour) i que han aconseguit victòries i altres mèrits destacables en el calendari professional. Jo, finalment, després de patir en les meves carns alguna "emboscada" amb rampes del 15 %, m'he donat la volta. No per la intensitat de l'entrenament, sino perquè tocava anar a treballar i el rellotge ja em mirava amb mala cara. Una pena, perquè m'hagués agradat molt poder rodar més estona amb aquests "monstres" de la bici. Un altre dia serà.