dimecres, 23 de setembre del 2009

El massai ens ha deixat


Ahir quan anava amb el cotxe vaig sentir per la ràdio la noticia de que un ciclista havia estat atropellat a Lliçà. Vaig pensar: "baja, una nova tragèdia que esquitxa al ciclisme. En un mes, dos atropellaments a Catalunya". Mai em vaig imaginar que es tractava del massai. Aquell mateix matí havia entrat al seu blog i li havia deixat un comentari a propòsit del seu post sobre la Pinarello. Qui m'ho anava a dir? Avui entro per mirar els comentaris i em trobo amb això. He hagut de llegir-ho vàries vegades perquè no m'ho podia creure. Que injust és el mon!!!! En Xavi era un tiu genial. En la bici un lluitador que sempre ho intentava, un valent. Fa pocs dies em va enviar fotos de Belltvitge. Com li agradava la bici! Encara recordo el disgust que va tenir qual li van robar la seva "burra". No es just. Ell no s'ho merexia això. Molts ànims a la seva familia.

Massai, et trovarem a faltar molt. Descansa en pau.