dimecres, 21 d’octubre del 2009

Crònica del Trofeu Internacional Palmanova-Magaluf

Tal i com ja vaig avançar ahir, degut a problemes amb el vol, vaig arribar amb un dia de retràs a Mallorca. Això va fer perdre'm la Copa d'Europa, la prova que més m'agrada i que més s'adapta a les meves condicions. Així que aquell mateix dia vaig sortir a rodar amb l'equip CEME. Tot i haver estat quatre dies aturat, les sensacions no eran dolentes. D'aquesta manera vaig afrontar la participació al Trofeu Internacional Palmanova-Magaluf. Una cursa no gaire llarga, només 74 km, però bastant dura. S'havia de superar un total de quatre ports (Coll de Galilea i Coll des Tords) en dues ocasions cadascun i amb un terreny totalment quebrat que no permetia cap descans. Sortida molt ràpida amb continus atacs que no fructificaven. Una vegada arribats a la primera ascensió del dia els pata negra ja van posar tothom al seu lloc. Ritme infernal en la primera pujada a Galilea que va trencar el pilot en nombrosos grups. A meitat del primer port ja anava al cap de cursa un grup d'uns 20 corredors, els més forts, i jo circulava en un segón grup d'unes 8-10 unitats acompanyat del meu company d'equip, en Cleo que va fer una cursa excel·lent. Aquesta situació es va mantenir durant la pujada als Tords i fins al peu del tercer port. En aquest tram van entrar alguns corredors que no havien aguantat el ritme a la primera pujada. Entre aquests en Xerino i en Quim. Durant el tercer port vaig notar que les cames em feien figa. Molta. Tant que no vaig aguantar el ritme de la grupeta. Amb el pas dels quilòmetres cada vegada anava pitjor. Les cames s'enrampaven i no tenia força ni per aguantar els grupets que m'anàven agafant. Finalment vaig arribar tot sol en penúltima possició. Molt tocat i amb les cames enrampades. Els companys d'equip van fer bona cursa. En Cleo, en Xeri, i en Quim van entrar força be. En Pere una mica més enrera. Els andorrans també van fer una cursa excel·lent en classificar-se entre es primers. Era només la primera prova de la Setmana Internacional i començava bastant malament.
Classificació: