diumenge, 27 de desembre del 2009

Sota zero

Sí, sí, sota zero. I no parlo precisament de les temperatures d'aquests darrers dies, sinó dels quilòmetres setmanals. Aquesta setmana és el resultat dels entrenaments. Zero. Res. Nothing. Nasti. Ni bici, ni corrons, ni res. Entre el mal temps, la feina i els compromisos nadalencs res de res. Després de currar tots els nadals, les properes setmanes intentaré recuperar el temps perdut. Ara tinc pel davant bastants dies de festa així que s'ha d'aprofitar i a pedalar una mica, que des de la cursa del gall de fa una setmana no he fotut res i ja va tocant, no?

2 comentaris:

jordimasfepesa ha dit...

Hola carles!!!
com va tot?
no et vaig veure a la cursa del gall d'indi!!!
salutacions i bon any maquina!!!

Carles Lara ha dit...

Igualment Jordi! Jo tampoc et vaig veure. Suposo que va ser perquè tu anaves davant i jo pel darrera jejeje

Cuida't crack!!!!