diumenge, 26 de setembre del 2010

Crònica Campionat de Catalunya CRI

Finalment dissabte es va celebrar el Campionat de Catalunya CRI. Com tothom va poder comprovar els 17 km que separen Sant Gregori de Sant Esteve de Llèmena es van fer interminables. Quin terreny més dur! Continuament picava a munt, especialment el tram de la sortida de Llorà. Sort que el vent bufava a favor. Cada any més nivell i la gent més preparada i amb millor material. Jo també havia renovat material i vaig estrenar en competició la nova bici per l'especialitat. I quina diferència a quan portava la rutera tunejada! Ni punt de comparació. Ja escalfant bones sensacions. Vaig agafar bon ritme de sortida i crec que vaig regular molt bé durant tot el traçat. A la línia de meta vaig marcar 25'06'', molt bon temps però insuficient per millorar els registres dels sensacionals Jaume Morales i David Sánchez que van fer primer i segon respectivament amb temps inferiors als 25'. Jo em vaig haver de conformar amb el bronze. Un resultat excel·lent tenint en compte que estic lluny del meu nivell de forma òptim. Tal i com ha anat aquest any la temporada (amb només 13 carreres comptant socials i tot) no em puc queixar del resultat, ni molt menys. Balanç més que positiu per finalitzar aquesta pobre temporada 2010.
Aquí penjo un parell de fotos cortesia de la Mariona i la Julie.

Ah, a la pàgina de Sportimagen hi ha un reportatge molt bo. Podeu veure'l a www.sportimagen.com

3 comentaris:

JMBorràs Jr ha dit...

Eeei Carles, enhorabona pel bronze! Com bé dius, un circuit dur on s´habia de dosificar per no quedarte sense cames a la meitat. CRI per a gent amb força, rodadora, amb ganes de patir de valent i sobre tot que es conegui a si mateix.
Jo també vaig patir força però el resultat va ser prou bo dintre de les meves possibilitats.
Feina feta!

Pep Tatché ha dit...

felicitats crak!!

quina foto de podi... el més tonto aquí fa rellotges!

ah! i molt guapa la màquina nova!

Carles Lara ha dit...

Moltes gràcies als dos!!!

Pep: Cada any les medalles estan més cares jejeje.

JM: Molt bona crono tenint en compte que surts d'aquell incident amb el cotxe. Enhorabona també per tu!