dilluns, 2 de maig del 2011

Passejant la cabra

La setmana passada la vaig poder tancar amb 333 km en cinc jornades. Més del que havia fet en les darreres sis setmanes. Aquest matí, tot i que el temps amenaçava pluja, m'he decidit a sortir de nou. Com que no volia arriscar-me a mullar-me gaire, he agafat la cabra i m'he quedat rodant prop de casa. Bé, primer he hagut de treure-li la pols que acumulava ja que no l'ha feia servir des de la crono de St. Gregori del mes de setembre. Les sensacions amb la bici de crono molt bones. Abans de pujar-me pensava que em trobaria molt "raro" però m'ha passat el contrari: semblava que l'havia agafat ahir mateix. Només m'he dedicat a rodar amb ella. Res de sèries, res d'esforç. No està la cosa per anar obrint gas. De fet, tampoc podia ficar-hi gaire "xixa" als pinyons perquè no els puc moure. Al final n'he pogut fer uns 60 km plans. Em quedo amb el regust de les bones sensacions amb la cabra.