dimarts, 22 de novembre del 2011

Cap de setmana: 95 km i zero.

Dissabte passat va ser un excel·lent dia de bici. Finalment m'ho vaig poder fer venir bé i vaig poder sortir. Molt bona sessió ciclista i en molt bona companyia. Els primers 15 km aproximadament els vaig fer tot sol, fins que em vaig afegir a la grupeta de Terrassa formada pel JM Borrás, David Pua, Raul Muñoz, etc... El ritme durant la primera hora va ser molt bo, tant que el "cuenta" marcava 35 km/h de mitja. Sobre la meitat del recorregut, el JM i jo ens vam donar la volta. No disposàvem de tant temps com la resta del grup. Finalment, vaig arribar a casa amb 95 km acumulats i gairbé 3 horetes de bici. De no fer res a fer tres hores! Tot i així les sensacions van ser prou bones.
Al dia següent la previsió del temps anunciava pluja abundant, i no vaig volguer jugar-me-la. Error. Al final, ni va ploure, ni vaig anar en bici. Una llàstima perquè ja que no disposo de massa dies, no puc anar desperdiciant els pocs que se'm posen pel davant. 
Pel que fa al que portem de setmana, zero. Com ja és habitual durant els dies laborables, res. Intentaré durant els propers dies fer, encara que sigui, alguna sessió d'espining.