divendres, 11 de novembre del 2011

El camp de futbol el meu velòdrom particular

Aquesta tarda una mica més de voltes al camp de futbol. Les meves hores de lleure no donen per res més que això. Quaranta cinc minuts de bici de CX al camp de futbol apurant la llum solar fins al punt de no saber ni on estava trepitjant amb la bici. És el que hi ha. L'alternativa a aquest entrenament express, si és que se li pot dir així, és fer una hora de rodet. I amb aquest no tinc la posibilitat de pujar/baixar de la bici, ni carregar-la i fer escales, ni res similar...així que, aquesta tarda, he tornat a fer el mateix que l'altre dia. Aquesta ha estat la meva activitat durant aquesta setmana. Aquest cap de setmana no sé si tindré la possibilitat d'agafar la bici de carretera, si, aquella que la última vegada que vaig utilitzar va ser a Mallorca.