diumenge, 13 de novembre del 2011

Rodant amb pluja

Aquest matí feia un dia d'aquells en que, normalment, ni m'hagués plantejat la possibilitat d'agafar la bici. Cel tapat, negre, amenaçador...Però tal i com està el tema darrerament, no puc estar desaprofitant les poques oportunitats que se'm presenten per rodar amb la bici de carretera un parell d'hores. Així que, amb tot aquest panorama, a la carretera. Al principi semblava que la cosa aguantaria però, fets els 20 primers quilòmetres, ja m'ha caigut el primer xàfec. Com que ja m'havia mullat he decidit continuar amb el recorregut previst petés qui petés. L'alternança entre estones de pluja i estones on no ho feia ha estat la tònica durant les dues hores i poc que he fet. Al final m'han sortit 66 km amb un promig de 31.5 km/h en un traçat del tot pla. Ja feia pràcticament un mes, des del dia 15 d'octubre, que no tocava la bici de carretera i la veritat és que tenia ganes de fer-ho. Demà torna a ser dilluns i, malauradament, tornaré a la rutina del dia a dia. Aquella que, com a molt, només em deixa temps per donar voltes a camp de futbol.