diumenge, 8 de juny del 2008

Campionat de Catalunya Ruta

Deu ni do quin circuit més dur. Amb un port de 8 km que s'havia de pujar dos cops, però el pitjor no era aquest, sino la sèrie de constants repechons que hi havia després. Per la meva part, donat el meu actual estat de forma, he fet un plantejament de carrera conservador. Com ja era d'esperar, de sortida, la màquina Morales s'ha posat a marcar ritme al primer port, i no l'he tornat a veure fins que la carrera ha finalitzat. En el pilot els atacs eren constants i la gent anava marxant mica en mica. Grupets que agafàven uns metres i marxaven progressivament. Gent que anava explotant i eren recollits pel pilot...Aquesta constant ha fet que hi hagués un moment de carrera que no savia exactament en quina possició rodava. He pujat el port els dos cops amb bastant comoditat, però a partir del km 60 aproximadament han començat a aparèixer els calambres. Així que com la carrera ja estava feta, m'he dedicat a rodar i arribar a meta. Així que nómés felicitar a tots aquells que ha pujat el pòdium i en especial als dos nous Campions de Catalunya, en Jaume Morales (Big Mat-Lucta) i en Jony Rubio (Cecoc). Enhorabona campions.
Em queda molta feina per fer. He de començar a allargar i endurir els entrenaments perquè noto que em falta molt. Així que ara que el dolor de genoll ha passat a la història, ens posarem al cas.