dilluns, 2 de juny del 2008

Penúltim dia de rehabilitació, quines ganes d'acabar. Com a mínim em permetrà entrenar una mica millor, perque ara perdo casi mig matí només en això. Avui m'ha donat temps de fer 55km. He rodat a 32 km/h de promig, cosa que no està gens malament si pensem que encara estic tocat de l'esforç de dissabte, puff menuda pallissa. A part del cansament físic, cap molèstia al genoll. Ara ja porto uns quants dies be. Avui era una mica la "prova de foc", volia veure com responia després de la maxacada de Sant Joan Les Fonts. I la veritat és que molt be. No he notat cap resentiment ni res de dolor. Espero que ja es tanqui el capítol i me n'oblidi definitivament del tema que ha durat 2 mesos. Estaré veient la llum al final del llarg túnel???

M'ha quedat una mica massa místic, no? jejejeje

3 comentaris:

Mariona ha dit...

Hola Carles, acabo de descobrir el teu blog a través d'altres. Ànims amb la lesió, fes bondat i cas als metges. Quina matxacada la del dissabte a St. Joan. Vinga, una abraçada i t'aniré seguint!

Carles Lara ha dit...

Doncs benvinguda siguis, i moltes gràcies pels ànims. Crec que ho vaig superant mica en mica. Una abraçada també per tu!

Laia ha dit...

La llum al final del túnel!!!!! I les iaies sense alegrar-se la vista a rehabilitació!Hauries de dedicar una estona a la lectura....
Petonikus.