dijous, 5 de juny del 2008


Entrenar amb gent és molt millor que fer-ho tot sol, i si és en bona companyia millor encara. Ahir vaig quedar amb el meu amic Israel Núñez (Massi) per fer una sortida de 3 hores. En sortir ens vam trobar amb en Jose (Cecoc) i ens va acompanyar una estona. Les 3 horetes van donar per fer 94 km, cosa que les meves cames agraeixen perquè em falta molt de fons. Vaig arribar a casa bastant justet de forces i amb la sensació que havia fet 200km i no 94. Poc a poc aniré agafant el ritme i la forma física idònia per competir amb garanties i no per anar a "salvar els mobles" com he fet aquests últims 2 mesos. La pena és que quan agafi ritme hi haurà "parón" i no ho podré aprofitar jejeje. De moment a entrenar i a oblidar-me del genoll...

2 comentaris:

Ernesto ha dit...

joer qué bien que entrenas! con el Isra!
no podré acercarme mañana a la carrera, tengo curro... una lástima... pero suerte y a quemar la carretera!

Carles Lara ha dit...

Que pena!!! Ahí estaremos a ver si la quemamos. Si me conoces un poco, que creo que si, ya sabrás que simpre lo intento, es mi lema, sale en la cabecera del blog jejeje