dissabte, 18 d’abril del 2009

Decebut!!!

Ahir, sota una intensa pluja, es va celebrar la prova en CRI dels Campionats d'Espanya de Policies i Bombers amb sortida i arribada a la mateixa porta del Castell de Perelada. Degut a l'aigüat que va caure en els moments previs a la sortida de la prova es va haver de modificar el recorregut i, d'aquesta manera, es va allargar fins els 14,400 km de distància. Un traçat que, degut a la seva escasa altimetria, m'afavoria bastant. Però no vaig tenir el dia, o aixó sembla ser, ja que les sensacions durant el transcurs de la crono no van ser dolentes del tot. Les sensacions no, però el crono és el que te la veritat absoluta en les proves CRI, i aquest no enganya. El meu temps va ser de 21:41, mooooolt lluny del millor registre absolut que va ser de 20:03 marcat per Fco. José GONZALEZ i que em classifica al 18è lloc de la general i 7è de la categoria a 1:38''. Veritablement, no sé que va passar. Vaig escalfar be, el recorregut m'afavoria bastant i les sensacions durant la prova van ser acceptables. No sé, suposo que simplement la resta de corredors van anar més ràpid. Sobre altres corredors catalans coneguts cal destacar l'excel·lent 6è lloc i 1r de la seva categoria d'en Cherino, a 54'' del guanyador. Raul Martínez 14è i 5è categoria A a 1:20''. Aleix Miró 28è a 2:32. Pere Fernàndez 29è a 2:37. Quim Rodríguez 32è a 2:46. Amadeu Revert 46è a 3:25. Albert Balbís 42è a 4:12. Aquesta tarda prova en ruta, a veure si va millor...
1.- Arribada meta del Raul Martínez. 14è de la general


2.- Arribada de l'Albert Balbís.

Són algunes de les fotos que em va donar temps a fer després de la meva arribada. Dispenseu la qualitat, però estan fetes amb el mòbil jejeje.