divendres, 10 d’abril del 2009

Mala setmana per entrenar. Aquesta pluja no ajuda gaire. Be, no ajuda si ets com jo, que no surto en bici plovent. El resum setmanal és fàcil, dilluns 78 km plans i ahir 65 també plans. Durant el matí de dijous vaig "tunnejar" la bici de carretera i la vaig convertir en una "cabra" de crono. Per fer aquesta operació tampoc necessito gaire cosa, simplement li poso les rodes de pals i l'acople, i ala, a rodar. La setmana pròxima tenim el Campionat d'Espanya de Policies i Bombers. Enguany es fa a Figueres i consta, com ja es habitual, de dues proves. La primera en CRI i la segona en ruta. Respecte a la crono, en aquesta edició, te una longitud d'uns 10-11 km i és totalment plana, de les que m'agraden a mi. La segona, la de ruta, ja no ho és tant. Ja donaré més detalls sobre els recorreguts. Respecte a la participació cada any hi ha més participants i més nivell. Ja està confirmada la inscripció de corredors de tant nivell com en David Alcaraz, Koldo Gutierrez, Félix Valcárcel i d'altres que han estat ciclistes professionals com en Castellano. En fi, que s'apropa la data del campionat i jo només he pogut fer aquesta setmana 130 km...horror!!!!