divendres, 24 d’abril del 2009

Doncs aquest matí han caigut 126 km més. Aquesta setmana rècord absolut: 560 km en 5 dies. No està gens malament. De fet no recordo en molt temps haver entrenat tant i tant bé com aquesta setmana. A més han estat dies d'intensitat i de muntanya. Calia aprofitar aquesta setmana de festa i així ha estat. Durant aquests dies he rodat pel Baix Llobregat, l'Alt Penedès, l'Anoia, el Bages i, aquest matí, ha tocat el Vallès Occidental. En companyia del Raul Martínez hem anat a pujar el dur port de El Farell. Jo feia més de 16 anys que no pujava per aquella carretera, des de l'última temporada com a èlit l'any 1993. Mai no havia anat pel tram dur, de fet ni sabia que existia. Deu ni do!!! En Raul m'ha deixat tirat al tram més exigent jejeje. El cansament avui ja s'acusava en excés, així que he decidit tombar i cap a casa. Ja de tornada, tot sol, m'he creuat amb en David Sánchez i amb en Santi Molina. Amablament s'han donat la volta i m'han acompanyat una estona. Moments de relax i de conversa que s'han agraït. Després la darrera pujada i a casa. Demà i demà passat el ritme d'entrenament ho marcarà la climatologia, però el que si que tinc clar, és que toca relaxar una mica les cames que ja ni me les noto....

A la carretera hi havia aquest avís, suposo que sabien que en Raul venia a fer sèries i avisaven la resta d'usuaris de la via jejejejeje!!!!!