divendres, 4 de maig del 2012

Crònica Campionat Espanya P&B CRI

Com ja havia previst ahir l'enemic a batre avui era, a banda dels adversaris (que no eren pocs ni coixos), el vent. Prop de 90 corredors arribats de tota la geografia espanyola i algun ex-professional entre ells. 

El JM Borràs i jo hem pujat junts. Bé, de fet amb cotxes separats per problemes logístics de darrera hora. En arribar hem dinat de carmanyola al més pur estil proletari asseguts a uns esglaons. Fet això, un cafè i a muntar les cabres per visionar el recorregut. 

Només agafar la bici he notat que les sensacions eren prou bones. Respecte al circuit, perfecte. Dels que m'agraden per les CRI. Totalment pla i amb algun revolt una mica tècnic. Les dificultats que presentava era el fort vent que entrava de mar i els "resalts" que feien molt incòmodes alguns trams.

Una vegada fet un parell de voltes al circuit i al rodet a escalfar bé. 

Escalfant amb el JM Borràs a pocs minuts per sortir.
A l'ataqueeeer!!!

A les 17:40 a la rampa. El primer tram, d'un quilòmetre i mig aproximadament amb el vent de cara. Poc desprès canvi de sentit i ha gaudir de l'empenta del Sr. Eolo. Es podia rodar una bona estona per sobre dels 50 km/h. A meitat del recorregut nou canvi de sentit i es canviaven les tornes: a menjar vent. Amb prou feines es podia mantenir el ritme voltant els 40 km/h. 

Al final 6è de la general i 3r de la categoria D (que crec és de 40 a 45 anys). La victòria de la categoria se m'ha quedat a 7'' i el segon lloc a 5'' . El tercer absolut a 11''. He empleat 14'21'' per cobrir els 10,7 km de recorregut, el que vol dir fregant els 44 km/h de promig. Estic molt satisfet amb el meu rendiment d'aquesta tarda.

La classificació ha estat aquesta, de memòria:

1.- David Garcia
2.- Jordi Grau
3.- Miquel Cherino
4.- Aitor Etxeguren
5.- Félix Sanz
6.- Carles Lara

És curiós però entre els sis primers de la general hi haviem quatre de més de 40 anys. Amb el meu temps, hagués guanyat de 30. 

Pel que fa al meu amic JM Borrás ha gaudit de la nova experiència amb la cabra en la CRI i ha fet un paper molt digne. A tope Borràs i a perfeccionar-ho una mica!!!
Medalla de bronze. Aquest any amb un disseny molt encertat i gràfic
Demà prova en ruta. La cosa canvia molt però a veure com va. Trobareu més informació en aquí.