divendres, 21 de setembre del 2012

Ja està aqui!!!

Sona el timbre de la porta de casa. Sense mirar ja sabia qui era, el missatger de Seur que em portava un paquet. Ho estava esperant. Acabava de portar-me una nova juguina per la bici. En aquesta ocasió un Garmin Edge 500 que m'he agafat. 

Desprès de que el meu Sigma 2209 s'accidentès durant la cursa de Montornès calia fer un canvi. De fet el vell cuenta encara funciona bé però està bastant matxacat i de tant en tant falla. En definitiva, l'excusa perfecta per fer el canvi.

M'he l'he estat mirant per sobre i demà, si tinc una estona, l'instal·laré a la bici i sortire a rodar-lo una mica. Ja estic impacient per veure que ofereix aquest catxarro!!!


2 comentaris:

Unknown ha dit...

Carles benvingut al club, el company Francesc a resulta d'una consulta amb el meu garmin ja en té un, jaja.salutacions

Carles Lara ha dit...

Tothom m'ha parlat molt bé d'aquest catxarro però, de moment, no sé ni com van la meitat de coses.

Diumenge et matxacaré a preguntes jejeje

Salutacions crack!!!