dilluns, 17 de setembre del 2012

Precalendari de Ciclocross

La temporada de carretera ja està arribant al seu final i això vol dir que la de ciclocross (CX) ja està picant a la porta. Una nova Copa Catalana de CX que està previst que comenci a principis de novembre. 

El CX sempre m'havia cridat l'atenció. Un dia vaig tenir l'oportunitat d'anar a una cursa de copa catalana que es celebrava a Sabadell. Simplement volia provar-ho, veure que era el CX. Aquella temporada la vaig fer sencera i, després dues temporades més. Durant tres anys vaig estar empalmant temporada de carretera amb la CX. I és que és una modalitat que enganxa i molt. El meu cas no n'és l'únic. Hi ha hagut molta gent que ho han provat i s'han enganxat. 

Aquestes darreres temporades, per manca de temps, no he pogut gaudir d'aquesta disciplina hivernal. De nou, estem a les portes d'una nova temporada de fang, de CX. Tant de bo pugui aquest any tornar a embrutar la bici de CX.

Us penjo el precalendari per aquest any. Està tret del facebook de l'Amat Artigas.

CALENDÀRI

28.10 Girona (x confirmar)
04.11 Sant Joan Despí (confirmada)
11.11 Lleida (confirmada)
18.11 Manresa / Sant Fruitós Bages (x confirmar)
25.11 Torroella Montgri (confirmada)
02.12 Vic (confirmada)
09.12 Mataró (de moment no hi Ha pressupost)
16.12 Lleida (confirmada)
23.12 Les Franqueses (Campionat Catalunya, confirmada)
30.12 Bellpuig (confirmada)